پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3321
-
الف
+

آخرین خبرها از سینمای جهان

دی‌کاپریو، مریل استریپ و خواکین فینیکس با پیوستن به پروژه‌های جدید در این هفته خبرساز شدند.

دی‌کاپریو، مریل استریپ و خواکین فینیکس با پیوستن به پروژه‌های جدید در این هفته خبرساز شدند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از مهر، لئوناردو دی کاپریو، مریل استریپ و تیموتی شالامه به جنیفر لارنس در فیلم جدید و پرستاره آدام مک‌کی یعنی «به بالا نگاه نکن» پیوستند.

مک‌کی که کارگردان فیلم‌هایی چون «برادران ناتنی»، «گوینده» و «کمبود بزرگ» است، فیلمنامه «به بالا نگاه نکن» را نوشته است. او کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم هم هست.

این فیلم داستان دو ستاره‌شناس سطح پایین را دنبال می‌کند که یک تور مطبوعاتی برگزار می‌کنند تا به بشر هشدار دهند یک سیارک در حال نزدیک شدن به زمین است و می‌تواند موجب نابودی آن شود.

انتظار می‌رود جنیفر لارنس و دی کاپریو در نقش ۲ فضانورد اصلی ظاهر شوند اما نتفلیکس توضیحی در این باره نداده است.

طبق برنامه فیلمبرداری این فیلم باید تا پیش از پایان امسال انجام شود.

خواکین فینیکس در نقش ناپلئون بناپارت

خواکین فینیکس در فیلم بعدی‌اش با عنوان «کوله‌پشتی» در نقش ناپلئون بناپارت ظاهر می‌شود. این فیلم را ریدلی اسکات برای استودیوهای قرن بیستم کارگردانی می‌کند.

به این ترتیب فینیکس که قبلاً در «گلادیاتور» در برابر دوربین ریدلی اسکات رفته بود، بار دیگر با این کارگردان همکاری می‌کند.

عنوان «کوله‌پشتی» از این گفته انتخاب شده که می‌گوید ستاد یک ژنرال در کوله هر سرباز وی نهفته است.

«کوله‌پشتی» فیلمی غیراقتباسی است که گفته شده نگاهی شخصی به زندگی ناپلئون دارد و با نگاهی به خاستگاه وی و بالا رفتن سریع و بی‌ریشه وی تا امپراتوری؛ او را از زمانی که فرمانده ارتش بود تا مسیری را که برای رسیدن به امپراتوری طی کرد تصویر می‌کند. در عین حال که رابطه او با همسر و تنها عشق واقعی زندگی‌اش یعنی ژوزفین نیز در این فیلم بررسی می‌شود، اما تمرکز اصلی اسکات در فیلم نبردهای بزرگ ناپلئون و جاه‌طلبی فوق‌العاده وی و توانایی‌های ذهن استراتژیک او به عنوان یک رهبر نظامی خواهد بود.

گفتنی است، فینیکس که برای بازی در «جوکر» موفق به کسب جایزه اسکار شد پس از آن به فیلم جدید «مایک مایلز» پیوست.

معرفی نامزدهای جوایز تونی

جوایز تونی نامزدهای خود برای سال ۲۰۲۰ را اعلام کرد و در میان آن‌ها نام‌های آشنایی دیده می‌شوند که در سینما و تلویزیون هم حضور دارند.

نمایش «قرص کوچک دندانه‌دار» که مشکلات یک خانواده به ظاهر ایده‌آل حومه شهری را به تصویر می‌کشد، توانست به راحتی با کسب ۱۵ نامزدی تونی در صدر نمایش‌های امسال قرار بگیرد.

برای دریافت جایزه بهترین نمایش موزیکال، این نمایش با «مولن روژ: موزیکال» و «تینا: موزیکال تینا ترنر» رقابت می‌کند. در بخش بهترین نمایش‌ها هم «افق‌های بزرگ»، «ارثیه»، «دیوار دریایی: یک زندگی» و «برده بازی» نامزد شده‌اند.

«برده بازی» ساخته جرمی او. هریس که به مسائل نژادی و جنسیتی نگاه می‌اندازد ۱۲ نامزدی کسب کرد و رکورد بیشترین نامزدی‌ها برای یک نمایشنامه جدید را شکست. بعد از آن «ارثیه» ساخته متیو لوپز که درباره میراث بحران ایدز است، ۱۱ نامزدی کسب کرد.

در بخش بازیگری امسال، تعدادی از بازیگران درجه یک هالیوودی از جمله جیک جیلنهال در «دیوار دریایی»، تام هیدلستون در «خیانت» و لارا لینی در «نام من لوسی بارتون است» نامزد دریافت جوایز شده‌اند.

همچنین مری لوییز پارکر برای نمایش «صدای داخل» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول شده و لارن پتن، باب کراولی و دنی برنستین از جمله نامزدهای بازیگری بخش‌های مختلف هستند.

بیشتر بخوانید:
صف‌آرایی جشنواره‌های جهانی علیه کرونا
احتمال تعویق اسکار
۲۰۲۱

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر